Tere tulemast Nordic Basketballi klienditeenindusse
Kui sul on küsimusi, siis oled rohkem kui teretulnud võtma meiega ühendust aadressil info@nordicbasketball.com või läbi meie chat'i kaudu
Allpool leiate kõige levinumad küsimused, mis võivad vastata teie küsimustele.
Olen tellinud midagi teie veebilehe kaudu, kuid ei ole saanud tellimuse kinnitust või e-kirja?
Kahjuks satuvad mõnikord meie tellimuse e-kirjad teie rämpsposti kausta või harvadel juhtudel ei ilmu neid üldse. Lisaks on suurim viga, mida me näeme, et on sisestatud vale e-posti aadress. Võtke meiega ühendust chatis, kui te ei ole kindel, kas teie tellimus on läinud läbi. Me vaatame selle üle.
Ma ei ole saanud oma kauba jälgimisnumbrit. Mida ma peaksin tegema?
Kas teie kaup ei ole veel välja saadetud või on e-kiri sattunud teie rämpsposti filtrisse. Kui te ei leia midagi ja olete kindel, et kaup oleks pidanud olema lähetatud, võtke meiega kohe ühendust, et me saaksime teid teavitada teie saadetise olekust.
Ma ei ole veel saanud e-kirja, et minu kaup on lähetatud. Kas need on teel?
Kui te ei ole saanud e-kirja, et teie kaup on lähetatud, siis ei ole seda veel saadetud. Kui te ei kuule meilt midagi, oodake lihtsalt ja teie kaup saadetakse niipea kui võimalik. Mõnikord saavad meil kaubad otsa, mida me lihtsalt peame oma tarnijatelt koju saama. Seetõttu võib tarneaeg pikeneda 1-2 päeva.
Olen just midagi teie veebisaidilt tellinud, kuid sooviksin lisada veel kaupu, kuidas ma seda teen?
Kui me ei ole teie kaupu veel välja saatnud, võite lihtsalt teha uue tellimuse ja valida tarneviisi all "Saada koos eelmise tellimusega". Seejärel pakime kõik teie esemed kokku.
Paki oli kohaletoimetamisel kahjustatud ja kaup on kahjustatud, mida ma peaksin tegema?
Tavaliselt peaksite keelduma pakkide vastuvõtmisest, mis on kohaletoimetamisel kahjustatud, kui vajate transpordifirmalt asendust. Kui paki ei näita kahjustuse märke, kuid sisu on kahjustatud, võtke meiega ühendust aadressil reklamation@nordicbasketball.com ja lisage paar pilti kahjustusest ning me võtame asja edasi.
Olen vaadanud poes paar erinevat toodet, kas saate mulle pakkuda hinnapakkumist suurema ostu puhul?
Võite kasutada meie sissejuhatavat soodustust, kui registreerute meie uudiskirjaga. Muul juhul võite kirjutada Casperile aadressil casper@nordicbasketball.com, et saada pakkumine suuremale ostule. Näiteks võiks see olla mänguvarustus, pallid või muu varustus teie korvpallimeeskonnale. Aga kui teil on vaja osta endale suures koguses erinevaid riideid ja varustust, siis oleme loomulikult ka meie juures kõneleda.
Kas ma saan teiega sõlmida klubilepingu riiete ja varustuse ostmiseks?
Seda saate hõlpsasti teha. Saatke Casperile lisateavet aadressil casper@nordicbasketball.com.
Kas te saate ka muid asju, kui need, mis teil on kodulehel? Näiteks muud NBA riided, trikood jne.
Meil on juurdepääs osta otse laost mitmete kaubamärkide kaupa, nii et tavaliselt on võimalik hankida rohkem tooteid, kui meil on veebilehel. Tavaliselt tellime 1-2 korda kuus, nii et erilised esemed saad koju umbes 14 päeva jooksul. Võtke meiega ühendust vestluses või aadressil hej@nordicbasketball.com, kui teil on erisoove.
Olen oma ostu tühistanud, mida peaksin tegema?
Leiad meie tagastamispoliitika lingi allosas