Kuidas ma tahan kauba tagasi saata?
Keskkonna kaitsmiseks oleme otsustanud mitte lisada igale pakile tagastussilti, kuna enamik teist ei soovi esemeid tagastada.
Mida ma pean tegema, et vahetada toode teise vastu?
Kuna tellimuste maksed on seotud iga üksiku tellimusega, ei saa me kaupu otse ümber vahetada. Seetõttu peate oma eseme tagastama, nagu eespool kirjeldatud, ja seejärel tellima asendusartikli siin veebilehel nagu tavaliselt. Nii tagate ka selle, et toode ei ole välja müüdud, enne kui me teie tagastamist menetleme. Te saate toote ümber vahetada 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist või saada vautšeri.
Ma tahan lihtsalt oma raha tagasi.
Me anname tagasimakseid kõigi 14 päeva jooksul ostetud tagastuste eest. Töötleme tagastusi nii kiiresti kui võimalik ja niipea, kui saame tagastuspaketi. Kui tagastamine on töödeldud, kulub paar päeva, enne kui raha taas teie kontole ilmub.
Miks ei ole tagasisaatmine tasuta?
Kuna meie jaoks on saatmiskulud niigi väga suured, oleme otsustanud mitte teha saatmist 100% tasuta.
See võimaldab meil hoida meie toodete hinnad mõistlikult konkurentsivõimelisel tasemel, tagades samas, et meil on hea valik suurepäraseid korvpallitooteid.
Kui te ei soovi mitu korda edasi-tagasi saatmisega vaeva näha, võite osta näiteks mitu suurust kingi, nii et peate 2-3 tüki asemel saatma tagasi vaid ühe paki.
Toote seisukord
Loomulikult on sul lubatud toodet proovida, et näha, kas see sobib ja kas see vastab sinu ootustele.
Esemel ei tohi olla mingeid kasutusmärke, kui soovite olla kindel, et saate raha tagasi. See tähendab, et toode peab olema tagastatud originaalpakendis ja riided peavad olema tagastatud koos siltidega. Lisateavet tagastamise kohta saate lugeda meie tingimustest.