Loe siit, mida teha, kui oled ostnud meilt toote, mis on kahjuks tootmisvea tõttu katki läinud.
Selleks, et teie kaebust kõige tõhusamalt menetleda, peate kas vastama ühele meilt saadud tellimuse e-kirjale, mis puudutab teie tellimust. Või kirjutage meile meie e-posti aadressile info@nordicbasketball.com - me ei võta vastu kaebusi telefoni teel või meie chat'i kaudu, sest me peame enne otsuse tegemist nägema pilte ja sageli saama tarnijalt hinnangu.
Palun lisage see e-kirjale:
Pange tähele, et tavaliselt peame kaebuse edastama meie tarnijatele, kes kaebuse läbi vaatavad. Seetõttu võib kuluda paar päeva, enne kui me teile kaebusele vastuse anname.
Kaebuste menetlemisel viitame kaebuste esitamise õiguse üldistele eeskirjadele. Te vastutate selle eest, et toodet on kasutatud ja töödeldud õigesti. Me ei kata vigu, mis on põhjustatud väärkasutusest, hooletusest või liigsest kasutamisest tingitud kulumisest.
Seetõttu peate enne pretensiooni esitamist hindama, kas teie arvates on tegemist tootmisveaga.
Kui olete ise toote vigastuse tõttu kahjustanud, aitame loomulikult ka teid selle lahendamisel.